Μέρος 10 - Anal Live Sex - Το στοίχημα με το κορίτσι του live cam

Magic Vibes Massage Studio


Τέσσερις μέρες αργότερα η Κατερίνα και εγώ αποφασίσαμε να συππληρώσουμε τις πληρωμές με σέξ και να ξοφλήσουμε το χρέος του στοιχήματος. Σήμερα δεν χρειάζεται να με δέσεις της είπα.


Η Κατερίνα χαμογέλασε και μου είπε "θα πρέπει,....μπας και ξεφύγεις…" Με έδεσε και μου έβαλε το λιπαντικό στην κωλότρυπα και μετά εξαφανίστηκε. Τότε την άκουσα που πήγαινε στο μπάνιο. Χαμήλωσε τα φώτα και ήρθε πίσω στο δωμάτιο.


Μπήκε μέσα στο δωματιο και μου είπε στο αυτί..την περασμένη φορά μου φάνηκε ότι το απόλαυσες...τώρα να δούμε αυτή την φορά αν θα σου αρεσει.. αυτή την φορά θα είναι διαφορετικά….ξεκίνησα να νιώθω άβολα αλλά..άκουσα ξανά το πωμα του μπουκαλιού με το λιπαντικο να ανοίγει...

Γίνε Live Sex Model



"Τώρα να δούμε αν θα σαρέσει αυτό...μου είπε και μου κάρφωσε ένα τεράστιο δονήτη μέσα στον κώλο…ήθελα να κλάψω αλλά κρατήθηκα...η κατερίνα έσπρωξε την κεφαλή του δονητή μέσα στον κώλο μου και σιγά σιγά συνέχισε να τον καρφώνει όλο και να μου στρεσάρει το κώλο μου...


ξεκίνησα να αναστενάζω καθώς συνέχισε να μου τον βάζει όλο και βαθύτερα...τον έβγαλε σιγά σιγά..και μετά τον ξανακάρφωσε με δύναμη...το επανάλαβε αυτό αρκετές φορές…ένιωσα τα πλαστικά αρχίδια του δονήτη που χτυπούσαν στον κώλο μου…


το ήξερα ότι θα το χωρέσει μέσα στον κώλο σου...μου είπε η κατερίνα….τότε έβγαλε το κλειδι και ξεκλείδωσε την πούτσα μου η οποία μόλις βγήκε από την φυλακή της έπεσε σαν νεκρή..συνέχισε να με γαμάει με τον δονητή ακόμη πιο δυνατά...


συνέχισε να με γαμάει με δύναμη και σε κάποια φάση την άκουγα να μουγκρίζει με δυναμη καθώς μου ξέσκιζε τον κώλο με τον τεράστιο δονητή της..είχε ενα πάρα πολύ δυνατό οργασμό…




Μέρος 1

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μερος 10 -VIP Ερωτικό μασαζάκι για μια νεαρή τσούλα

Μέρος 10 - Η επίσκεψη του κύριου Γιώργου στην συνοδό πολυτελείας